Subject: Mahasõidu rajamine
From: "Annika Tuum" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 12:23:22 +0300

Tere,

Soovime rajada Lääne-Nigula vallas Riguldi külas asuvatele MEREÄÄRE
(katastritunnus 52001:003:0070) ja RANNA (katastritunnus 52001:003:0076)
katastriüksustele hoonestusalad ning sellega seonduvalt on vajalik
Harju-Risti - Riguldi - Võntküla teelt (tee nr 11230) rajada kinnistutele
mahasõit.  Millised on tingimused mahasõidu rajamise osas ja mis võiks
olla orienteeruv maksumus. Millest alustada.

Sooviksime rajada ühe mahasõidu, võimalusel kahe kinnistu keskele.

Heade soovidega,

Annika Tuum

keskkonnaspetsialist

MOB: +372 55634990

 <https://www.valgapuu.ee/>

OÜ Valga Puu

Valga mnt. 2, Tõrva linn, Valgamaa 68606

 <http://www.valgapuu.ee/> www.valgapuu.ee

 <https://foreko.ee/>

 <http://www.foreko.ee/> www.foreko.ee

From: Marika Meister <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 23. september 2024 09:21
To: Annika Tuum <[email-masked]>
Subject: RE: Teabepäring kinnistu hoonestamise võimalikkuse kohta

Tere!

Ei ole. Ehitusloa kohustusliku hoone ehitamise soovi korral tuleb taotleda
läbi ehitisregistri projekteerimistingimused.

Tervitades

Marika Meister

ehitus- ja planeerimisnõunik

Tel: +372 47 24354

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.domeen.ee/> www.laanenigula.ee

From: Annika Tuum < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, September 23, 2024 9:15 AM
To: Marika Meister < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Teabepäring kinnistu hoonestamise võimalikkuse kohta

Tere,

Tekkis veel üks küsimus seonduvalt MEREÄÄRE (katastritunnus
52001:003:0070) ja RANNA (katastritunns 52001:003:0076) katastriüksuste
hoonestamise kavatsustega.

Kas ala puhul on tegemist detaiplaneeringukohustusega alaga ?

Heade soovidega,

Annika Tuum.

From: Marika Meister < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: reede, 20. september 2024 11:19
To: Annika Tuum < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Teabepäring kinnistu hoonestamise võimalikkuse kohta

You don't often get email from  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

Valla üldplaneeringust lähtuvalt on ehituseeluvööndi piiriks riigitee.

Marika Meister

ehitus- ja planeerimisnõunik

Tel: +372 47 24354

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.domeen.ee/> www.laanenigula.ee

From: Annika Tuum < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, September 20, 2024 11:13 AM
To: Marika Meister < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Teabepäring kinnistu hoonestamise võimalikkuse kohta

Tere,

Suur tänu Teile nii kiiresti vastamast. Sooviksin veel teada kas
ehituskeeluvööndist tulenevalt ka piiranguid on?

Ma päris täpselt ei saanud sellest ulatusest aru kuna seal on vist ka
üleujutusala.

Heade soovidega,

Annika Tuum

keskkonnaspetsialist

MOB: +372 55634990

 <https://www.valgapuu.ee/>

OÜ Valga Puu

Valga mnt. 2, Tõrva linn, Valgamaa 68606

 <http://www.valgapuu.ee/> www.valgapuu.ee

 <https://foreko.ee/>

 <http://www.foreko.ee/> www.foreko.ee

From: Marika Meister < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: reede, 20. september 2024 11:10
To: Annika Tuum < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Teabepäring kinnistu hoonestamise võimalikkuse kohta

You don't often get email from  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

Tere!

On lubatud hoonestada küll, aga vajalik on Transpordiametist saada
kooskõlastus riigiteelt mahasõidu asukoha ja tingimuste kohta. Ilmselt ei
lubata kahte eraldi mahasõitu.

Teine teema on nende katastriüksuste mullastik (vt manust). Soovitan
hoonestusala planeerida kruntide keskkohta, kus on ilmselt kõrgem ja
põhjavesi ei ole nii maapinna lähedal.

Tervitades

Marika Meister

ehitus- ja planeerimisnõunik

Tel: +372 47 24354

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.domeen.ee/> www.laanenigula.ee

From: Kaarel Salus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, September 20, 2024 10:47 AM
To: 'Marika Meister' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Teabepäring kinnistu hoonestamise võimalikkuse kohta

From: Annika Tuum < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, September 20, 2024 10:35 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Teabepäring kinnistu hoonestamise võimalikkuse kohta

Tere,

Palume informatsiooni kas ja millistel tingimustel on lubatav Lääne-Nigula
vallas Riguldi külas asuvatele MEREÄÄRE (katastritunnus 52001:003:0070) ja
RANNA (katastritunns 52001:003:0076) katastriüksustele rajada
hoonestusalad (näiteks elamu ja abihooned).

Soovime teavet kas kinnistule jääb ehitustegevust piiravaid või välistavad
kitsendusi.

Juurdepääs kinnistutele on tagatud piirnevalt Harju-Risti - Riguldi -
Võntküla teelt  (tee nr 11230).

Heade soovidega,

Annika Tuum

keskkonnaspetsialist

MOB: +372 55634990

 <https://www.valgapuu.ee/>

OÜ Valga Puu

Valga mnt. 2, Tõrva linn, Valgamaa 68606

 <http://www.valgapuu.ee/> www.valgapuu.ee

 <https://foreko.ee/>

 <http://www.foreko.ee/> www.foreko.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.